REKLAMACE
Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců.
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :
1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a prosíme, pokud je to možné, o zjištěném poškození informovat prodejce).
2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
4. Výrobek byl poškozen působením živlů.
5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
6. Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.
7. Na opotřebení vzniklé běžným používáním.
Postup při reklamaci :
1. Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem nebo osobně.
2. Zboží zašlete jako obchodní balík nebo doporučeně na naši adresu (ne dobírkou).
3. V průvodním dopise popište vadu a jakým způsobem se projevuje.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí.
Ke zboží, které reklamujete, přiložte prosím kopii dokladu o koupi.
Zboží k reklamaci neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky budou odmítnuty a vráceny zpět na Vaši adresu! Doporučujeme, zásilku pojistit.
Reklamace uplatňujte na adrese: Dětský obchod Bobík, Oslavanská 22, Ivančice